Klubben, som den er i dag …

I dag er der ca. 60 medlemmer, blandt andet 2 æresmedlemmer, fra den gang da klubben startede i 1965.
Klubben har et godt indrettet klubhus med køkken, opholdsrum, udendørs overdækning, bådhus samt kompressor og Nitrox.
Klubben har en 18 fod rib som står på trailer lige til at sætte i vandet. Der er klubdag hver onsdag, men der som oftest altid folk i klubben når man kommer derned, mange gange bare til kaffe og kage, og snak om udstyr, evt rep og vedligeholdelse af udstyr.

Om vinteren fra september til maj er der aktiviteter i svømmehallen hver onsdag mellem 18.30 og 20.30

Når vejret tillader det er der dykkerture hver onsdag fra kl 17.30 og i weekenden.

Dykkerture annonceres på klubbens Facebook side under begivenheder eller aftales i klubben.